4 Advent

Shit redan 4 advent? Tiden går verkligen så fort, nästa helg är det lixom julafton!
Jag har ju gjort massa juligt men ändå får jag aldrig den riktigt julkänslan vet inte hur jag ska hitta den?
Hoppas en kommer innan lördag eller på lördag iaf!

Idag har vi vart ute och kört som vi försöker varje helg i ett par timmar, körde även igår men igår gick det inge vidare bra alls speciellt inte när jag övade på att parkera så idag hade jag bestämt att jag skulle klara det och det gjorde jag. Så nu jävlar hoppas jag att det inte ska krångla som de gjorde igår något mer.
Jag ger mig inte!

Va även hos mormor och hälsade på och hon bjöd på fika och bla så fick en jätte god mjukpepparkaka, den va as god.
Hon va jätte snäll och skickade med mig en längd hem. JIPPI!!!

Nu har jag jämt dammsugit av golven och Anders är och tvättar bilen, och han ska även köpa med mat på vägen hem som idag blir en kebabsallad för mig. Ingen av oss kände för att laga mat idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0