Fullt fart

Idag har dagen gått i ett vilket inte alls va planerat, jag skulle övningsköra men först gick vi ett varv på stan där jag lyckades köpa ett par vanliga svart tights 99:- på Lindex och även ett par over knee strumpor 79:- lika som dom vita fast röda som jag ska ha på jul. När vi gått ett varv så började jag övningsköra så va ute en tur och körde sen affären där vi skulle ha några grejer som sluta i lite mer än vi tänka. När vi kom hem fick jag slänga ihop en rulltårta som jag aldrig ens gjort förut men de gick bra och den blev god, så kom mamma och hennes gubbe på fika det va han som absolut ville ha en rulltårte bakelse. Han har frågat i flera veckor efter det så fick va snäll och göra en.
Efter dom dragit hem börja vi med maten som fick bli kyckling gryta med kokta grönsaker idag och det blev väldigt mummsigt. Strax efter 18 kommer syrran och hennes kille + Teitur så dom har nyss åkt hem.


Vi har druckit glögg och ätit julgodis, pepparkakor, och lussekatter och haft en massa diskutioner som barka.
Men det va kul. Diskutera aldrig KUNGEN och hans besök på strippklubb eller om ditt ena bröst är större än det andra!!




Teitur jätte njöd uppe i soffan jag va mindre nöjd kan jag ju säga!
Men allt för Teitur ;)



Rulltårtebakelse!



Fikat som vi hade när Malin och Ulf va här massa fika idag.
Så mycket sött jag har ätit idag va längesen nu är det slut för den här gången men de är långt ifrån så mycket som vi brukade äta innan. Så på så sätt är det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0