IRRITERANDE

ÅHHHH! Jag hade skrivit ett inlägg så lyckades jag radera det!!

Tillbringat kvällen hos mamma där vi slagit in julklappar.
Visa sig att mammas gubbe va en jävel på de så nästa år ska han få packa in mina, en sak som är säker.

Har jämt skrivit ner det sista som ska handlas inför julbaket på onsdag, ska handla allt i morgon tänkte även handla allt annat vi behöver innan jul så vi slipper besöka affärn något mer för lär va så mycke folk!

Tänkte laga något gått på fredag men ändå enkelt och som inte är så bökigt, men vet inte rikitgt vad?
Får kanske bli en tackopaj med sallad till, eller räksmörgås jag vet inte? Hmm?
Funderade även bara på risgrynsgröt och julvört men känns som vi kommer äta nog med det under jul.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0