Karlstad

Idag tog vi oss en tur till Karlstad dock blev de väldigt lite shopping, hade inte kommit in ett skit som va nytt sen sist så va väldigt tråkigt. Bra för plånboken! Men jag fick äntligen tag i mormorsburkar men är inte helt nöjd för vill ju ha dom på ljuvali så blir att beställa dom direkt dom kommer in. Vi fick även köpt en gran som vi har pyntat och gjort fin eller jag rättare sagt. Kan säga att jag är glad att de är en gång om året man ska göra det för jag höll på och bli galen. Jag är inte så pysslig av mig och hatar när de blir rotigt vilket de blev av både granen och glittret det va i hela lägenheten så va rätt irriterad en stund + att jag fick sätta i tråd i alla julkulorna det höll jag med på att bli galen på men alla julkulorna hänger i granen ;) men nu är jag på bättre humör igen och granen är hel. Bild kommer i morgon för dom blir så dåliga nu när det är mörkt ute.

Har sådan jävla ångest också jag och Anders skulle unna oss något gott ikväll och jag köte mina favvo godisar men det va ju inte dom jag va sugen på utan typ någon god glass eller bakverk. Så har ångest att jag ätit något jag egentligen inte va sugen på så kasta dom! Nästa gång ska jag verkligen köpa något jag vill ha och inte ta första bästa. Men nu blir det väl inget mer före jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0