Mina julklappar

Jag fick massa fint så tänkte lägga ut lite bilder på det jag fått

Pyjamas, strumpor, smink och två lyktor


Parfym och ungsform/bakform även söta serverings formar


Kokbok och ett serveringsfat


2st presentkort ett på kremmerhuset och ett på guldfynd och en söt skål och en tillbringare


Blockljushållare och två kandelabrar (fast bara bild på en)


En skylt


Av världens bästa Älskling fick jag



Så jag är världens lyckligaste tjej nu! 

Vi fick även ca 20 trisslotter om vi lägger ihop
Mössa och vantar
Bodylotion
Handukar
djupa tallrikar
prydnadskudde
Varsin mugg med mitt och Anders namn på
och säkert något mer som jag glömt :/
 
Jag är verkligen super nöjd med mina klappar, Tusen tack igen allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0