Motivationen

Ja den är som bort blåst.
Känns som jag inte har motivation till något längre vart är den?
Jag måste verkligen hitta den igen jag vet bara inte hur.
Jag måste försöka göra en plan men vet inte rikigt hur.
Det är många frågetecken och då är det svårt.
Jag måste ändra på dom och ta tag i saker
jag vet, inte idiot!

Jag hade en plan om att börja läsa men den sprack, a-kassa är dom drygaste jävlarna jag skådat jag vill veta om jag får några pengar eller inte om jag får är de ju inte panik med pengar det blir bara att det blir panik med hur jag ska klara av att gå hemma mer? Jag blir galen av det! Vill ha en sysselsättning!
Jag kan ju köra 100% på körkortet då iaf.

Men ska iaf söka utbildning i maj/juni då börjar man i Agusti men kan ju ha hänt mycket innan dess hoppas jag.

Jag är så förvirrad just nu mycket som snurrar och jag vet inte hur jag ska tag i det samtidigt som jag kämpar med magen det blir så mycket på en gång.

Nu ska jag sluta gnälla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0