Ny omgång

Fått en ny omgång av fökyldningen, va ju lite halv kass förra veckan sen under helgen va de bättre och nu har det börjat om igen. SUUUUCK! Jag hoppas inte de blir värre för jag jobbar på torsdag och fredag så får ta de lugnt idag och i morgon.

Igår kväll umgicks jag med Sanna vilket va jätte längesen så va kul och ses igen, vi bor grannar men ändå ses vi inte så ofta. Vi va iaf på lidl så hon fick handla sen gick vi en liten promenad hjälpte även henne och tvätta vi satt även att prata om allt mellan himel och jord och åt grönsaker och dipp så kom hem samtidigt som Anders inatt 01.30 va mindre kul och gå upp och tvätta i morse men nu är det gjort vilket är jävligt skönt. Har även dammsugit av golven.

Nu ligger jag i soffan och bara slappar men är redan rastlös men vet att jag borde vila, men kanske bakar lite gräddkola sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0