Suck!

Jag va helt säker på att det va i morgon vi hade tvätt tid men det visade sig att det va idag mellan 10-13. SUUCK!
Så nu får jag försöka hitta en ny tid innan fredag vilket inte lär finnas men hoppas någon avbokat.

Anders slutade tidigare idag så vi va ner på telia så nu har jag ett abonnemang, kommer bli annorlunda.
Jag har verkligen vart emot det men nu hart jag ju skaffat det så jag hoppas ja inte kommer ångra mig!

Vi va även i challa en sväng hittade inte ett skit på rean, köpte bara olika skydd till mobilen, och en present till borsan. Så körde jag hem och dit.

Nu har vi jämt ätit mat om idag blev ungsgrönsaker och fläskfilé med sås. Nu slappar jag lite i soffan ska på bio sen som det ser ut nu med Jenny, på new year eve den verkar himla bra så hoppas den är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0