Helgen som vart

I fredags när jag kom hem hade Älsklingen lagat mat åt mig, SÖÖT!
Resten utavkvällen bestod av massa MYS.

Hasselbakspotatis kött och champinjonsås
bjöd han mig på





På lördag hade vi tänkt åka en sväng, men vi kom inte så långt för jag hade så ont i magen.
Kom iaf i väg och handla mat som jag ska ha med till Oslo.
Men på kvällen åkte vi ut till  Bosse och hälsade på, när vi kom hem grillade vi.

Maten jag handla


Lilla söta Bo





Maten vi åt igår



Idag har vi inte gjort så mycke magen har gjort väldigt ont så mest slappa
åktetill Oslo vid kl 14 idag med Lina för Anders börja jobba kl 16, så då kunde ja lika gärna åka med henne.
Men innan fika vi lite äppelkaka som jag baka igår.



När jag kom till Oslo va det jätte fint väder så suttit i solen, sen baka jag Tacopaj som jag ätit.
Nu slappar jag bara i soffan framför tv:en.



Detta va väl min helg som vart i både bilder och text.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0