Hundvalp & Kalas

Inatt har jag och Älsklingen sovit 10.5 timme, inte helt fel.
När vi duschat och gjort oss klara åkte vi till älgå och kolla in bosses nya familjemedlem som va en liten valp, fruktansvärt sööööt. Direkt efter åkte vi till Mona och Pappa där det va kalas för Malin som fyllde 19år den 15 april.
Så fick Mat och tårta, mumms!
Nu har vi vart ute på en liten promenad men börja regna så blev inte så jätte lång, men 3o min gick vi väl.
Mamma har även vart snäll och gjort en matlåda som jag kan ha med mig på jobbet i morgon.

Nu blir det väl att packa det sista som ska med till Oslo tåget går 19.09
SUUUCK, läängtar tills den dagen jag slipper.


Fick norska choklad ägg av Pappa.
Mumms!




Kommentarer
Postat av: yohanna

åhh, fy. Är det inte ett sådant ägg jag fick av Jenny??



Om du har stunder så kan du gärna få köpa med ett till mig från norge om du har stunder, vore gott att äte ett halvt någon kväll sådär ;)

2011-05-02 @ 12:41:36
URL: http://mammayohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0