Mys helg med Älsklingen

I fredags när jag jag kom hem från Oslo köpte vi pizza och åkte hem och myste hela kvällen.
Vi planera att vi skulle åka till KD på lördag så det gjorde vi, hur mysigt som helst handla lite nytt till hemmet och va och åt mat på Tempel, perfekt dag helt enkelt!

Nu har vi nyss kommit hem från affären, handlat lite frukt och grönt iför veckan!
Jag ska bli nyttig IGEN!

Lite blider från helgen

Min favvo pizza babylon som jag inte kommer äta på länge


Mamma hade vart söt och baka en paj och bullar till oss.


Min mat på tempel, pasta och kyckling.


Anders mat, hamburgertallrik


Min älskade pojkvän som jag älskar mest av allt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0