......

Idag har det vart dåligt med bloggande, har haft en mindre bra dag idag kan man säga.
Jag börjar bli SJUK, och känner mig depp.
Jag och Älsklingen hade planera att kanske åka bort under påsk men det blir nog inget av det, någon liten tur blir det nog men inget väldigt eftersom min lön sög och Anders får efter påsk.

ALLT är typ fel idag, haha!
Känner för att umgås under helgen men alla ska dricka och jag är inte sugen på att dricka, speciellt inte när jag inte mår 100, fast hade kanske inte vart sugen ändå eftersom jag inte vart sugen på flera månader.
Låter säkert as tråkigt men jag känner bara att det inte är roligt längre, SORRY!

Nu ska jag sluta gnälla och rycka upp mig istället får kanske bli en liten promenad eller ngt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0