Spontan tripp till Challa

När Älsklingen slutat jobba bestämde vi oss för att åka till Charlottenberg en sväng och kika, jag hade hört att det va halva priset på hela bikbok så va lite sugen på att dra dit och det vi gjorde vi, det blev några inköp som jag tänkte ni skulle få se!

2 Linnen från bikbok 149:- st





Jeans shorts från bikbok 249:-



Jacka från bikbok 599:-



Fick även en goodiebag från bikbok för jag handla för över 500:-
det innehöll en väska, ett par trosor och en mössa.



Väska från DNA 479:-





Allt jag köpte va på halva priset men gällde ju ljust bara idag så därför skrev jag dom rikitga priserna ifall någon letar efter lika så vet ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0