Mys i Oslo med min fästman

Nu är man tillbaka i Oslo vi va här kanske vid kl 16 tiden igår.
Vi va ute och gick och satt ute och åt glass så det va mys.

Idag jobbade jag första dagen efter semestern, blev inte som vi planerat men de kan man väl inte räkna med som vanligt! Men va mycket kul och få träffa min 3 små gullungar igen och min nya arbetskamrat som jag gillar´och får inte glömma dom 3 nya små barnen med, så sööööta man vill bara döö!
Efter jobbet åkte jag in till centrum där älskligen va, så vi gick och kikade lite va även förbi vid domkyrkan shit va blommer, ALDRIG SETT SÅ MYCKET BLOMMOR PÅ ETT OCH SAMMA STÄLLE! Vi åt även mat ute på ett ställe som heter Olsens skit god mat måste jag säga och inte alls farligt dyrt. Nu har vi nyss kommit hem från ytterligare en lite tur men denna gången bara till Brynsenter, Anders glömde tandborsten hemma.

Vi ligger båda två som döda sillar i sängen för råka bli en varsin mjukglass på vägen hem.


Igår när vi satt ute



Bilder från Domkyrkan





Min och Älsklingens mat





Så har vart en bra dag må jag säga!


Kommentarer
Postat av: michaela

sv: okii :P

2011-08-01 @ 21:38:23
URL: http://mickanmagnusson.blogg.se/
Postat av: Madde

gott de ser ut :D

2011-08-05 @ 11:59:04
URL: http://mezos.blogg.seos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0