Detta med att uppdatera maten varje dag

Jag har nu uppdaterat mitt mat intag i en månad ca och börja tycka det är drygt och i från början skulle jag ju bara testa och se om det blev bättre och det blev det så detta kommer ju mer bli en livs stil så jag kommer göra så här att jag uppdaterar inte längre varje dag utan jag kommer uppdatera med recept och sådär instället någon dag kanske jag har lust att uppdatera men de kommer inte bli varje dag och de är mycke lika åxå, men ni kommer få massa goda recept på mat jag kommer laga. Kommer kanske även lägga ut en gång i veckan på alla middagsmåltider jag får se hur jag gör men detta med dag för dag känns så tjatigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0