Gjort om lite

Sådär nu va julen ute hos oss aldrig vart så tidig med att tabort den men i år ledsna jag skit fort och va inte alls nöjd då vill man bara få bort det. Fast har kvar julgardinerna i köket och tv-rummet + granen. Inväntar dom nya gardinerna!
Sen har jag även flytta runt lite på alla små saker hemma och ställt fram de vi fått i julklapp inte helt nöjd men måste få gardinerna och sådant först och se, man kan ju alltid flytta på sakerna.
Har även kommit på att jag ska bryta lite med någon färg jag har allt i vitt och silver utom soffan som är mörkgrå.
Funderar på att köpa någon duk i färg och några ljus i färg inget mer, hehe!
Vill ha saker i vitt  eller silver/fattigmansilver så snyggt!

Ni ska få bilder när jag är helt klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0