Uppdrag granskning

Är lite smått upprörd över det programet idag som handla om svenskar oslo.

Jag jobbar ju själv i oslo och har gjort det i ett år i början av april.
Mitt första jobb va faktiskt via adecco och jag har aldrig hört talas om att man ska gå dit och vänta varje morgon för att få jobb, mig ringde dom och jag fick mycket jobb via dom.
Och det finns hur mycket andra bra jobb som helst, man behöver inte skala banan.
Jag trodde ärligt det va ett skämt.

Och hur dom svenskarna bodde, hur fan kan man bo så?!
Jag betalar mindre hyra och bor mycket bättre.
Bor i kollektiv men det är inte alls sådär.
Man har ett eget val men jag skulle aldrig utsätta mig för att bo sädär.
Finns sååååå mycket bättre.

Så alla som såg uppdrag granskning alla svenskar har det inte så!


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Kan lova att fullkornspaj är gott:D om du inte testa än så gör det.

2011-02-11 @ 21:53:16
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0