Mycket att tänka på

Åhh jag blir idiot snart, jag vet inte riktigt hur jag ska göra med Oslo.
Vill verkligen inte tillbaka, får panik av tanken typ. Jag pallar inte med boendet jag bor i, jobbet är helt ok men jag känner att jag är färdig i Oslo och vill få ett riktigt liv här hemma inte massa åk fram och tillbaka varje fredag och söndag.

Jag har sökt lite jobb här hemma men som sagt inte fått ngt napp direkt, så verkar svårt ska försöka en gång till men lite andra jobb.

Sen har jag funderar jag på att börja läsa jag vet va jag vill läsa inom men måste gå till någon studievägledare tror jag för jag har ingen koll så tänkt ringa anc idag och höra lite. Men de värsta är att allt som har med skola och göra är försent nu det får ju isf bli till våren. Känns ganska så surt!

Funderar även på att åka och ta körkotet på någon intesivkurs, de skulle ju hjälpa till med jobb om man säger så.


Så jag har lite att fundera på och måste bestämma mig fortast möjligt vad jag ska göra med mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0