PLUGGA?!

Ja det är helt SJUKT men jag funderar starkt på det.
Jag vill verkligen flytta hem, och det finns inga jobb och ska jag ens få ett jobb känns de som jag måste börja läsa och antar att jag någon gång måste det ändå kanske?!
Det är ett alternativ iaf.

Jag vet att jag vill jobba med barn men skulle hemskt gärna vilja jobba med barn med speciella behov eller vad man fint ska kalla det, personlig assistent men till barn bara, så undrar om det finns ngt som är inriktat mot barn?!
Får kolla upp det mer blir ju inte förrens nästa år isf.


Kommentarer
Postat av: MALIN :)

Jaså du :P spännande.

2011-06-15 @ 08:20:26
URL: http://kjarsgardmalin.blogg.se/
Postat av: Anna

Klart det finns inriktingar mot det! Hinder och möjligheter finns en det en inriktning som heter på KAU !! Som vänder sig både till förskolelärare och vanlig lärare !

2011-06-16 @ 09:23:11
Postat av: Anna

Men måste man läsa till lärare? Finns det ingen speciellt man kan läsa?

2011-06-16 @ 19:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0