Tillbaka till verkligheten

I morgon ska jag tillbaka till Oslo och det känns inte alls bra, har ÅNGEST som fan. Nu när jag vart hemma i snart 1.5 vecka inser jag mer att det är hem jag vill och det gör det ännu svårare att åka!
Jag har jobbat i Oslo snart 1år, och det räcker känns det som.

Jag har byggt upp ett liv här hemma igen, Jag har världens bästa pojkvän och vi har en lägenhet tillsammans.
Jag kommer hem på fredagar och är jätte glad för att komma hem, sen vaknar ja på lördag och får panik för i morgon åker jag igen, så dras allt bort från mig igen så fortsätter de så varje helg.
Det gör ONT!

Om de bara kunde finnas samma utbud av jobb här som i Oslo så skulle allt va mycket lättare men så är det inte.

och jag vägrar vara arbetslös IGEN!


Vet inte vart jag vill komma med detta inlägget men skönt att få ur sig det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0