Dag 3

Frukosten idag bestod av musli och fil, lunch fisk och sallad, sen åt jag en clementin till mellanmål sen ett senare mellanmål som blev ett knäckebröd. (Detta är vad jag ätit på jobbet) Äter de som serveras på jobbet orkar inte ta med egen mat men dom har väldigt bra mat på jobbet väldigt mycke grönt.
Som idag när de va fisk och potatis skippa jag ju bara potatisen och tog lite extra sallad.
Får ju egentligen inte äta musli heller men de är va dom äter så då tar jag lite mindre bara och mer fil och så skippar jag bröd och knäckebrödet till frukosten och middagen. Men idag till mellanmålet kl 14.45 va jag så hungrig så jag åt ett knäckebröd bättre än smörgås. Så jag försöker verkligen!
Kan ej ta bilder på maten på jobbet.

Nu när vi kom hem gjorde jag äggröra med en sallad till.




Måste säga att idag är en rikitgt tuff dag jag är sugen på allt som jag inte får äta och de är väl för jag vet att jag inte ska. Men jag vägrar ge upp söt suget försvinner väl med tiden, jag äter ju massa frukt och de hjälper lite men även läst att frukt triggar igång söt suget med.
Hitta även massa goda GI recept på recepten.se så får försöka göra lite utifrån där.


Kommentarer
Postat av: Julia

-tack!:)

allt bra?;)

2011-11-02 @ 20:53:55
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0