En liten uppdatering om magen

Jag har ju nu i över 1 månad utan dimor även ätit pencelin och sen ändrat kosten och det har bleve så mycket bättre. Min mage har inte vart så här bra dom senaste 4åren så himla skönt att jag äntligen får lite bra resultat med magen. I morgon ska jag iväg igen och göra rektroskopi mindre kul men nu har jag ju gjort de en gång innan och vet att de absolut inte är farligt och gör ont utan bara obehagligt men är ändå lite små nervös. Jag slipper även tarmsköljning innan denna gången vilket känns underbart eftersom jag mådde så sjukt dåligt av den sist. Så i morgon får jag väl lite mer svar hur jag ska fortsätta och om de är ngt annat som spökar.

Jag ska fråga iaf hur jag ska gå till väga för att få hjälpa att arbeta bort det psykiska.

Men det är verkligen stor skilland och ni får en uppdatering i morgon om hur det gick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0