En tuff vecka

Idag är det en vecka som jag vart utan Dimor och de går så mycke bättre än vad jag trodde de skulle göra.
Har inte haft direkt ont i magen heller mest bara en orolig mage vilket inte är så kul det heller men den är inte så orolig som den brukar vara så funderar på om de är den nya kosten som gjort det?
Hoppas det.

Nu har jag inte utmanat mig själv heller utan vart där jag är trygg hemma vill säga + att jag övningskört de är väl de jag gjort så har inte testa och gjort massa saker.

Men de kommer väl med tiden och om en vecka ringer läkaren då får vi se hur vi ska gå vidare.


Jag trodde aldrig jag skulle klara mig en vecka utan dimor men det har gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0