Greja lite här hemma

Idag kom jag upp vid halv 9 så va uppe i tid för en gångs skull har haft klockan på 8.00 hela veckan men inte kommit upp förens efter kl 9.00. Jag vet inte vad det är men mår dåligt på morgonen när jag vakna men när jag kommer upp så mår jag bättre efter en timme. Hmm? Hoppas jag slipper bli sjuk iaf.
Under morgonen har jag grejat här hemma dammtorkat, diskat och hängt in tvätt försöka hinna damsuga med.
Ska få på mig lite kläder och sen dra till mamma och släppa in Madame (det är hennes katt) mamma är i Ullared idag och shoppar så då tar jag hand om katten, vi har typ 200 m till varandra så lätt vindigt.
Måste även posta brev till Akassan, fick dåliga nyheter tidigare i veckan angånde det men igår efter mötet verka det ändå kunna lösa sig till de bättre om jag har tur. Det blir iaf inte så illa som jag trodde.
Skulle vilja till Lindex och Vero moda hitta en tröja på varje ställe jag skulle vilja ha.

Det märks vad som blir gjort och inte nu måste jag iaf göra mig i ordning så det händer något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0