Helgen..

Shit jag kom på att jag inte bloggat sen fredag.
Har haft lite fullt upp. Igår va vi ute och körde hela förmiddagen vi tog även en snabb fika på stan med svärmor + att vi handlade lite och laga mat sen fick jag en jävla huvudvärk som inte ville ge sig så la mig och sov en timme ca vakna av att brorsan ringde så han och sofia kom bort till oss och va hos oss hel kvällen vilket va väldigt trevligt, måste göras om SNART!

Idag har vi med kört i ett par timmar fast inne i stan och de gick bättre denna gången så nu börjar de ta sig.
Även vart hos Anders pappa eftersom de är fars-dag, min pappa är i Thailand och njuter så antar att han har det rikitgt nice. Men skickade ett sms till han.

Nu ska jag snart sätta mig med terio har fått låna en skiva av brorsan som jag ska ta mig igenom.


Fika som jag bjöd på igår när brorsan och Sofia kom.


Jag fick kolla på när dom andra åt.
Men nöjd att jag klara av att sitta med när andra fikar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0