Insperation

Jag har fått tillbaka mitt intresse för inredning igen eller det finns hela tiden men nu är jag rikitgt på hugget och vill ha massa nytt och helst ha ett hus till och med. Ni som känner mig vet ju att jag vart anti hus men nu vill jag ha ett som jag kan inreda och greja med hur mycket jag vill. Så himla svårt i lägenhet jag har inte lust att lägga ut massa pengar på tapeter tex här eftersom jag vet att vi inte kommer bo här föralltid.
Därför skulle jag vilja ha ett hus eller större lägenhet som jag vet att vi blir kvar i ett par år åtminstone så det är värt att fixa och dola, ja ni förstår vad jag menar.

Här kommer lite insperations bilder på kök






Gillar första bilden BÄST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0