OBH Nordica Hercules

Jag älskar ju att baka men hatar degar och bakar inte så mycket som har med deg att göra bara för jag inte gillar att ta i degerna låter helt sjukt men jag pallar det verkligen inte.
 
När jag och mormor baka sist hade hon en köksassistent eller vad man ska kalla det och de är ju hur lätt vindigt som helst. Skulle lätt vilja ha en sådan.
Men när jag har kollat har dom verkligen vart as dyra nu såg jag att dom fått på ullared så kollade upp va den kostar typ på elgiganten och den kosta 3490:- vilket va billigt mot dom jag sett priser på tidigare undra bara va priset är på ullared.




Inget jag skulle köpa själv men man kan kanske önska sig?


Kommentarer
Postat av: marina

sv. visst är det :)

2011-11-10 @ 20:15:40
URL: http://marinapalme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0