PSYKBRYT

Idag efter jobbet hade jag planerat att jag skulle börja ta fram julsakerna och damma av allt.
Allt gick fint tills jag skulle börja med julstjärnorna, fy fan vilken dret!!
För det första blir jag arg för att den blir sned sen hamnar den inte i mitten och när jag fått till det så de duger jo vad hände då? Den åker i golvet och är sten död! Det har flygit saker högt och lågt för jag vart så förbannad!
Sen skulle jag även ta ner en påse tror du inte det åker ur saker ur den och rätt i huvudet på mig.
Så jag är på lagomt bra humör om man säger så.

Hade tänkt fortsätta städa men känns som de inte är någon idé när jag är på så kasst humör bättre och fortsätta i morgon skulle jag tro, så nu ska jag ta en dusch och sen se finalen av ensam mamma söker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0