Skön lördags morgon

Vaknade vid 7.30 och va jätte pigg, så låg och kolla lite på facebook och läste någon blogg sen somna jag om vakna 9.30, sköönt. Denna morgonen/förmiddagen har vi bara tagit de lugnt ingen stress inga planer vilket är undebart.
Har nyss duscha nu och ska försöka jämt fixa till mig lite.
Sen ska jag jämt hinna köra en snabbis ska även och kolla på julklappar snabbt och även köpa julvört.
Fick julskinka av mamma igår som va griljerad och klar.

Mina två kära syskon har hört av sig idag åxå lite komiskt att dom båda hör av sig på samma dag.
Så min syster kommer på besök sen en sväng och sen ska vi kanske till brorsan och hjälpa han att få upp lite grejer.

Så idag blir en ganska lugn dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0