Stolt

Märks mer och mer hur dimor har gått ur kroppen.
I morse innan jobbet va de mindre kul om man säger så 2 omgångar på mindre än 1 timme.
Så funderade lite hur jag skulle ta mig till jobbet eftersom jag skulle cykla inte det lättaste när man måste på toa hela tiden så tänkte att jag ringer mammas gubbe och hör om han kan skjutsa mig, men så bestämde jag mig för att IBSEN inte skulle vinna en jävla gång till. Så cykla dit och de har gått bra hela dagen. Alltid när jag har sådana här dagar håller jag mig hemma vill inte gå ut men efter jobbet va jag inne en på hemtex och sen även ica det har nog aldrig hänt med en sådana start på dagen då gör jag allt för att få va hemma och komma hem fortast möjligt. Så jag är stolt över att jag cykla i morse och dom två besöken i butikerna innan jag cykla hem +
att jag inte tagit någon dimor.

Nu kan jag ju säga som så att de gått mindre bra efter jag åt mat.
SUUUCK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0