Vad ska man göra?

Sen jag flyttade hem så har jag tänkt att allt löser sig och jag tar allt som det kommer.
Nu har jag kommit till en punkt då jag vill så mycket och vet inte vart jag ska börja och hur jag ska göra känns som jag bara står och trampar på ett och samma ställe.

- Jag måste ha ett jobb tll räcker med ett extra jobb men helst skulle man ju vilja ha något mer än det men det skulle räcka.

- Jag vill börja läsa till undersköterska (tror jag)
Anledningen är att för jag vill jobba med barn med funktionshinder och då är det bra och ha den utbildningen + att de är lärttare att få jobb inom det då.

- Jag har en mage sm begränsar mitt liv jag kan inte göra allt jag vill på långa vägar just nu är jag en fånge i mitt eget hem känns det som. Men det är en utredning nu iaf så hoppas det kommer bli bättre framöver.

- Jag vill ha körkort!

Allt löser sig det vet jag men det blir lite kaos i huvudet och man vet inte vart jag ska börja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0