Angående kosten

Jag kan inte säga att min mage reagerar på något speciellt, det är olika varje gång.
Som igår åt jag ju en hamburgare och pommefrits utan problem alls men blir de för mycke fett lägger den av men kan inte säga exakt en sak förutom mycket fett som jag reagerar på. Jag skulle ju vilja ändra min kost men vet inte riktigt vad för diet jag vill äta tycker de är skit svårt ljust därför skulle jag vilja träffa en dietist som kan ge mig lite tips på lite olika. Läst en del på nätet men de är ju skit svårt. Jag vill typ bestämma mig för en diet och sen få en lista detta kan jag äta så får jag fixa mat utifrån det.


Någon som har något förslag på någon diet?

Det jag själv funderat på är
- LCHF
- Äta grönsaker och kött (skippa pasta potatis ris mm)

Men som sagt skit svårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0