Bästa dagen denna veckan

Idag har dagen verkligen gått i ett hela tiden, jobbade till kl 13.30 sen direkt till affären för att köpa hårfärg och när jag skulle betala hittar jag inte mitt kort vilket inte är konstigt när det ligger i skinnjackan hemma. Men de löste sig, hade löst i plånboken som tur va.
När jag kommer hem idag va Anders kvar hemma eftersom han inte behöver åka förens 15.30 så då fick vi lite tid ihop vilket va det bästa på hela veckan för vi jobbar om varandra denna veckan.
Han hade vart söt och laga mat till oss också.


När han drog och jobbade börja jag städa lite sen kl 16 va det dags att tvätta så nu ska jag snart gå och hämta det som är kvar + att jag hunnit dammsuga.

Så denna dagen har gått i ett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0