Besöket hos doktorn

Nu har jag vart hos doktorn och idag gick de bättre jag va mer förberedd och inte lika känslosam.
Jag ska göra en koloskopi tror jag, jag blev ganka skräckslagen när hon sa det.
Jag hoppas de är det och inte gastroskopi för jag kväljer mig för allt de skulle aldrig gå.
Jag får ta dimor men inte varje dag så ska ta varannan så de känns mycket bättre nu.
Jag är under utredning så jag får bara ta det med ibs skolan när min utredning är klar kankse hittar något annat som är problemet de vore underbart. Men jag är ganska säker på att de är IBS jag har. Alla andra som bekriver om sin IBS beskriver det som jag har det.

Fick även ta blodprov igen för att kolla levern tror jag de va.
På nått sätt känns de ändå okej men de är väl för att jag äntligen blir utredd på riktigt.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Be om att bli sövd när du ska göra koloskopin. Jag gjorde ett försök att vara vaken och de fick avbryta och göra om det en annan dag då de sövde mig. Säg till innan, då det kanske inte finns tid på narkosen samma dag, så slipper du göra om tarmsköljningen :p Den är inte rolig

2011-10-28 @ 13:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0