Besvikelse

Idag va jag hos doktorn och det blev inte alls som jag ville.
Jag kom dit för att jag ville ha hjälp med att kunna hantera min IBS och kunna lära mig leva med det. Jag skulle vilja ha en remiss till en dietist för jag är värdelös när de gäller allt med kost och så, sen angående en remiss till IBS skolan  + kanske en remiss till en psykolog eller något som jag kan få prata med.
Det va väl lite min tanke kring de här besöket.

Istället blev det typ som att hon starta en ny utredning vilket jag tycker är bra eftersom jag inte fått tagit så mycket prover och så, men samtidigt sjukt jobbigt.
För det första ska jag sluta med Dimor det är det som gör att mina dagar går runt, Dimor är min bästa vän skulle aldrig klara mig utan dom. Nu måste jag tydligen det!
Jag kommer inte sluta förens på tisdags kväll efter som jag ska till ullared på måndag-tisdag så kan hon glömma att jag slutar nu! Jag vill ha en så bra tur det går.
Sen va de massa prat om meditering mm så jag ska koppla av men för att kunna koppla av måste jag kunna få den hjälp jag behöver så avslappningsmetoder är väl inget vi behöver ta än.

Det känns som INGEN förstår mig!
Jag känner mig så jävla hjälplös men jag ska inte ge upp..
Jag måste ju kunna få hjälp på nått jävla sätt..
Ska tillbaka om en vecka igen så kanske går mycke bättre då det vet jag ju inte än.

Men som sagt kommer inte ge upp förens jag får den hjälp jag vill ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0