Byrån





Så här ser det ut just nu det ska på beslag och lite små fixs men är jätte NÖJD!


Kommentarer
Postat av: j

så fin byrå & det du hade på, gillar den stilen. Okej ja har nog bla det sen har jag Krons tyvärr som är kroniskt säger dom kollade upp detta för ca 2 årsen det är inflammation i ändtarmen så inget vidare så tar tabletter & går upp & ned. Trodde först det var för jag hade vart i thailand för några årsen & gick ned mer än 10 kg på 2 veckor va hemskt men dom säger att det inte är ngt därifrån men vet inte men jag blir alltid bättre när jag åker iväg på semester vet inte om det är för man slappnar av på ett annat sätt?

2011-10-30 @ 16:13:35
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: jenlen

ingen fara, gör jag gärna det är typ som den sjukdomen har jag hört. Jag tar dimor heter en tablett jag tar mellan 1-6 tabletter per dag pga ska stabilisera magen lite om man säger så tvärtemot va laxering är liksom :) det är sån sjukdom som går upp & ned ibland jätte bra sen dåliga dagar, mycket att man måste gå på toa, stressmage också märkt det beror på hur man mår osv också! jag bestämde mig efter att vissa sagt till att söka hjälp, jag har ju sjukhusskräck men ibland tar jag medicin som nu när det är inflammation för att få bort det! dudå?

2011-10-30 @ 17:00:30
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: j

mm förstår det har kanske hänt mig 4 ggr på 4 år sen jag fick denna diagnos som det vart "kris" om du förstår va jag menar för jävligt helt enkelt eller ex när jag senast flög till NY i somras kändes som jag kunde bosätta mig på toaletten på flygplanet inget kul en mardröm men jag äter va jag vill & äter väll inget nyttigt så mest skräpmat & är en gottegris kan ja säga så just det har väll inget att göra så heller för frågade läkaren & dom sa att jag kunde äta va jag vill värre för dom med fel på tjock & tunntarmen liksom.Vet inte min mage är oftast värre på mornarna eftermiddagar & kvällar bra som tur är men vet inte tar mina tabletter som jag känner mig rätt lugn med! tror man måste släppa lite på de med och inte tänka på det men just det alkohol har jag märkt man blir extra dålig av men så är det väll för alla iof, jag dricker ju bara cider & det är ju rätt så sött men väldigt sällan nu för tiden!

2011-10-30 @ 17:45:05
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: J

Mm men ex dom 4 ggr har de vart kris som tusan min kusin va med en gång i Gbg när de hände hon sa till mig hade ja haft de där hade ja nog aldrig vågat gå ut kommer aldrig glömma :/ men som sagt de är inte kul plus känns de ju jämt som man inte behåller något så man är oftast lite trött osv :/ men är ditt kroniskt eller går de över?

2011-10-30 @ 20:22:46
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0