Ingen bra dag ALLS!

Idag är ingen bra dag alls.
Min mage är inte min bästavän idag om man säger så.
Har ont! Så nu kl 13 ska jag boka en tid hos doktorn för nu orkar jag fan inte mer, jag är så trött på den här skiten så ni anar inte. Varför fick just jag IBS? Livet är så jävla orättvist!
Jag har inget liv känns de som, känns som jag är en fånge i mitt eget hem.
Jag vill inte görna något längre jag vill bara va hemma för det är en trygg miljö.
Så ska det inte va. Jag måste få hjälp med hur jag gör för att leva med den här skiten!
Jag vill kunna göra precis vad jag vill!


Kommentarer
Postat av: Annelie

IBS va e de för något??..lät inge vidare=(....hoppas du blir bättre snart då!!

2011-10-18 @ 15:46:24
URL: http://mittlivsomannelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0