Övningskört

Idag körde jag fram och tillbaka till challa, vi gick inom centret men de va galet mycket folk så de va bara en snabbis. Köpte en julklapp faktiskt. När vi kom hem kom mamma på fika först sen när mamma precis gått kom svärmor så vi har haft fullt hus men de är bara kul med besök och kul att dom gillade kladdkakan.
Sen åkte vi faktiskt ut och körde lite igen bara att nu va de i stan och de är de jag har svårt för och som jag måste öva mycke mer på men jag lär mig väl bara jag får träna men blir så stressad.
Denna gången ska jag inte ge upp!!

Nu sitter jag och små kollar på så mycket bättre och är helt galet mätt maten är från kocki idag.


Kommentarer
Postat av: jenlen

gott med burgare.Lät trevligt med trevligt besök så där! :)

2011-10-30 @ 11:20:29
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Sanna - som också har IBS!

Hej! Såg att du hade skrivit på facebook på Kistan.

Jag kan också äta sånt ibland.. MEN man ska låta bli sånt! Det har jag fått lära mig..

KRAM

Sanna

2011-10-30 @ 21:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0