Myspys

Börja dagen med att klippa mig, jag har ju bestämt mig för att klippa kortare för mitt hår va för långt hängde bara som en jävla gardin och såg tråkigt ut, Men jag visste ej hur kort sen ville jag även ha någon form av lugg men hade inte bestämt det heller rikitgt. Men slutade med en snelugg och kortare hår blev inte så mycket kortare som jag trodde det skulle bli men blev super nöjd! (BILD KOMMER)

När jag av klar tog jag och älsklingen en fika eller han tog en kaffe och jag en liten festis vi är så duktiga.
Vi gick även ett varv på stan.
När vi kom hem gjorde jag en köttfärspaj som jag ätit till middag den vart god.
Nu ska jag städa toaletten sen gör mig klar för kl 18 kommer Jenny då ska jag med till henne en sväng den kl 20 blir de bio.



VÄRLDENS FINASTE ÄLSKLING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0