BAKA

I morgon ska Anders ha med lite fika till jobbet så lovat att jag skulle baka något som han kunde ha med så nu ska jag slänga ihop en smet så får vi se vad det blir. Jag gör ett inlägg till sen med va det blev måste bara se om det går att äta först eftersom jag misslyckades så i helgen med ett annat bak, HAHA!

Annars idag blir det nog inte så mycket annat vi ska och handla sen när Anders slutat och jag ska väl köra lite som jag faktiskt gjort lite varje kväll denna veckan. Så tänkte jag skulle ringa eller åka ner till trafikskolan till veckan så jag får en tid bokad.

I morgon och på måndag ska jag JOBBA!
Ska bli skönt att få jobba även om det bara är två dagar har någon mer fredag i februari sen har jag lite mer jobb i mars och april.

Lika bra att sluta skriva nu så jag kommer igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0