Ikea


Jag gillar inte IKEAS möbler överhuvudtaget vi har inte en enda ikea möbel i lägenheten vi har gjort oss av med allt visst jag har små saker från ikea som lampor, sängkläder, köksaker mm men inga möbler jag tycker dom ser så tråkiga ut och allt påminner om lackserien som jag avskyr + att  jag vill ju ha de lite gammalt och det är inte ikeas saker.

Men va inne på en blogg nu och hon hade en grymt fin byrå, som flera hade frågat vart den va ifrån och den va visst från ikea jag blev helt chockad eftersom jag trodde inte att jag skulle gilla någon möbel där ifrån men det kunde jag tydligen.

Någon gång i framtiden kanske det blir en sådan men först måste vi bo större för nu får den inte plats.


Kommentarer
Postat av: Lilla Elin [drömmen om ett barn]

väldigt fin :)

2012-02-07 @ 14:27:06
URL: http://lillaelins.blogg.se/
Postat av: Lilla Elin [drömmen om ett barn]

ibland så har dom något :D

2012-02-07 @ 14:30:37
URL: http://lillaelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0