JOBB!

Igår fick jag ett telefonsamtal om jag kunde jobba idag och det kan jag ju så klart så intervjun blir en annan dag i veckan. Så ska gå om 30min ca va kallt idag -11 brrrrr! Men man får upp värmen bara man börjat gå.

Tagit upp köttfärs så blir tacosoppa till middag idag. Idag är det ju som sagt slut på ALLT det goda. Är faktiskt pepp!
Jag hoppas jag blir lika pepp som jag va innan jul för då åt jag verkligen inget sött på vardagarna och inte knappt något på helgen heller så ska det bli igen. Sen ska jag ut och gå en sväng varje dag och det har jag vart duktig med och börja gjort i helgen igår va jag på 2 st promenader till och med. Idag går jag ju till jobbet så perfekt slipper jag efter jobbet för då lär jag va TRÖTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0