Livrädd!

Tandvärken har inte blivit värre, vilket är bra. Men jag måste ju till tandläkaren och jag är verkligen livrädd!! Har grina x antal gånger idag bara för jag vet att jag måste dit. Jag vet att det är sjukt löjligt jag tycker jag själv är löjlig men jag är verkligen rädd och jag kan inte hjälpa det. Jag har ju inte bara ett hål som måste fixas utan en framtand som jag slagit av för många år sedan och den behöver göras om + kanske ett hål till.
Jag vill bara bli sövd så kan dom fixa allt på en gång, så jag slipper helvete och dom slipper en grinandes tjej på 24år med panik.

Det märks hur detta slutar ;)
Ska iaf kolla vilka möjligheter som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0