Rent kylskåp!

Idag började jag dagen med att göra rent och städa i kylskåpet det va både gammal mat och inte så rent så det behövdes. Nu är det ingen gammal mat och ingen skit så nu kan man öppna kylskåpet utan att få ångest.
Har även dragit dammsugarn över golven, blir sjukt mycket sand/grus nu speciellt i hallen.
Så mycket mer än det har jag väl inte gjort egentligen hängt in den torra tvätten, nu ska jag snart börja med maten som får bli lax idag.

Pratade även med Mamma förut hon ska flytta in till stan 1 mars så vi ska pröva och ha hennes katt Madame här hos oss mamma vägrar ha med katten in till stan hon är ju ute katt, så då har vi erjudit oss att vi kan prova och se om hon vill bo hos oss. Jag och mamma bor grannar kan man säga det tar max 2 min att gå till henne så Madam blir kvar i samma område som hon är van vid.
Så på måndag ska vi börja det här lilla projektet med att få madam att bo hos oss ska bli intressant och se hur det ska gå. Men det måste gå finns inget annat alternativ för den lilla fröken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0