FREDAG!

Ännu en vecka har gått, och nästa vecka är det februari det går så fort!

Nu på morgonen ska jag städa här hemma sen vid kl halv 4 ska jag gå till stan då jag ska visa mamma klänningarna, tänkte jag kunde önska mig en av mamma i födelsedagspresent. Jag och Anders ska även på affären och handla vilket ska bli underbart och få hem massa gött igen.

Det är väl det jag vet vi ska göra idag.
Ska även försöka hinna med det LÅNGA kapitlet på teorin vägskyltar, kan det ändå rätt så bra men de va så sjukt mycket och det blir så mycket på en gång så kommer blanda ihop allt som är. Men får försöka!

Körde igår också jag hoppas kanske jag hinner köra lite ikväll!

Nu får jag sluta skriva och forsätta städa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0