Gnällspik

Känner mig som en gnällspik för tillfälle jag är så trött på att gå hemma jag blir snart GALEN.
Mitt humör är verkligen en enda stor bergodalbana och det är så jävla ledsamt jag mår ju dåligt själv av att det är så. Jag vet att det mesta kommer lösa sig bara jag får detta körkortet då öppnar sig så många mer jobb möjligheter men man kan ju inte trolla fram det heller och nu gör jag ju allt jag kan för att få det, men det är att jag ska ju ha allt direkt, helst skulle jag haft de för en vecka sedan men de funkar ju inte så tyvärr.

A-kassan är också något som gör mig
GALEN!
Väntat snart i 3 månader på pengar, men dom ska ha in nya papper hela tiden så kommer ju aldrig vidare.

Sen blir ju alla små saker jätte stora så jag är lagomt gnällig just nu jag vet men försöker inte va det men denna veckan när Anders jobbar kvällen är förjävlig för då har jag massa tid att tänka och tänka för mycket är inte bra, iaf inte för mig.

Nu ska jag slutna gnälla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0