Slut på helgen..

Nu va denna helgen åxå över veckorna bara rusar förbi, snart är det första februari redan.

Vart ute och kört lite idag haft 2 rikitgt bra dagar när jag kört vilket känns bra, under veckan ska jag försöka göra klart kapitlen på teoriskivan. Och även fortsätta köra varje dag, i februari ska jag börja köra med trafikskolan är planen och jag tror de få bli här i arvika. Eftersom jag kör så mycket med Anders så ska jag försöka köra så få lektioner som möjligt med bilskolan och intensivkursen kostar ca 15000 och har inte lust att lägga så mycket har nästan redan lagt så mycke på körkortet + att jag kanske måste ha en bil och då behöver jag ha lite pengar över till en så tror jag sparar några tusen på att stannar i arvika.

Annars idag har vi inte gjort så mycket slängde ihop en äppelkaka till oss, Anders va sugen på semla men fanns ingen kvar i hela arvika så erbjöd mig att baka några semlor men då ville han hellre ha äppelkaka så det fixa jag.
Vi kolla även på någon dålig film.

Va även ute på en lite promenad nu ska jag äta lite kvällsmat, sen duscha sen sova ska jobba i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0