Besök hos läkaren

Igår kväll blev min hvudvärk mycket värre så jag låg bara och grina för det gjorde så ont jag hade lust att skjuta mig själv. Så jag tog två panodil och försökte somna vid kl 23 men det gjorde så ont men somna tillslut och vakna vid 01.30 när Anders kom hem och då gjorde det inte lika ont annars hade vi tänkt åka upp till akuten somna om och vakna i morse och det gjorde fortfarande ont + att jag mådde sjukt illa när jag va uppe och gick så ringde till verkstaden för att få en tid hos en doktor och det fick jag.

Hos doktorn gick det ju sådär han sa iaf att det inte va bihålorna så det kan jag ute sluta, antagligen så är det min första migrän eller så är det stress. Det kan va vilket som för jag har vart sjukt stressad i det sista och i tisdags blev det bara för mycket med a-kassan så JA det kan va stress den kan även va migrän för många i släkten har det. Det kan även va så att jag är så stressad att de gör så jag får migrän så det kan va båda i en smäll.

Han rådde mig iallafall och göra saker som inte stressar upp mig och bara ta det lugnt. Så har tagit det rätt lugnt idag. Har bakat lite vaniljbullar nu som jag ska slänga in i ugnen Jag älskar och baka och det är avslappnande.

Är inte huvudvärken borta efter helgen skulle jag boka en ny tid till veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0