Första körlektionen..

Igår hade jag första körlektionen på MÅNGA år jag har ju försökt med körkortet för några år sedan.
Jag va SJUKT nervös skakade till och med men bara han körskolelärarn började prata med mig så gick det över va ju så klart nervös men inte på samma sätt som innan. Jag körde bra och det sa han också det är lite små saker sen hinner man inte så mycket på 35minuter. Men det har aldrig känts så bra och köra med trafikskolan som det gjorde igår.

Det kändes som han trodde på mig och va ärlig och vill hjälpa mig och utvecklas. Jag har tidigare känt att ingen tror att jag kommer klara det och då får man kasst självförtroende och jag ger till slut upp. Nu har jag Anders som stöttar mig till 100% och trafikskoleläraren som jag trivs med + att jag är sjukt motiverad!


Kommentarer
Postat av: Malin :)

Bra Madde, go for it! :D

2012-03-15 @ 10:49:36
URL: http://kjarsgardmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0