Helg..

Äntligen är det fredag och helg. Vi har inga direkta planer inför helgen bara några få eftersom jag inte mår så bra har fortfarande ont i huvudet tidigt i morse så gick upp och tog en ipren sen somna jag om till 9.30 just nu har jag inte så ont vilket är skönt men ligger i sängen än får se hur de blir när jag ställer mig upp.

Jag vet iaf att vi ska grilla hamburgare idag, MUMMS! På söndag är det även 20års kalas för min kusin. Det är väl dom planerna vi har än så länge får se vad jag orkar med. Jobbar mån-tor nästa vecka så måste bli pigg.


Kommentarer
Postat av: Malin :)

Klart de finns, bara att leta :) de är sista minuten resor. billigast är om du kollar dom norska bolagen, alltså ving.no apollo.no..

2012-03-30 @ 14:01:37
URL: http://kjarsgardmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0